سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل لابیاپلاستی

یکی از عمل‌هایی که امروزه تقاضای فراوانی دارد، عمل لابیاپلاستی است. در این عمل پزشک با انجام روش‌های مختلف اقدام به عمل زیبایی اندام تناسلی زنان می‌پردازد. در این عمل که یکی از رایج‌ترین عمل‌های زیبایی واژن است، با روش‌های مختلفی شکل نافرم واژن که به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سطح هرمون‌ها، زایمان و دیگر موارد، نافرم و نامتقارن شده است، زیبا می‌شود. اصولا زمانی یک واژن زیبا خواهد بود که لب‌های بیرونی پوشش دهنده خوبی برای لب‌های داخلی باشد، در صورتی که لب‌های داخلی از لب‌های خارجی واژن بیرون زده باشد، این عمل برای خانم پیشنهاد می‌شود. در این مقاله از سری مقالات عمل‌های لابیاپلاستی سعی کرده‌ایم در رابطه با این عمل اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم.

عوامل موثر در افزایش جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان

از آنجا که تقاضا برای لابیاپلاستی و سایر روشهای FCGS همچنان در حال افزایش است ، محققان درباره دلایل نظریه پردازی می کنند. اکثر جراحان و محققان پلاستیک اتفاق نظر دارند که هیچ دلیل عمده ای برای افزایش جراحی زیبایی واژن وجود ندارد. در عوض ، آنها به چهار عامل زیر به عنوان عوامل افزایش FCGS اشاره می کنند:

 

1) تغییر در شیوه های نظافت

"لابیاپلاستی با روندهای نظافتی ارتباط برقرار می کند ، جایی که زنان می خواهند همه چیز تمیز و مرتب و ساده باشد. این تمایل به زنانی دارد که از نظر ظاهری و همچنین فعال هستند. "

 

- David L Cangello ، MD ، جراح پلاستیک و متخصص لابیاپلاستی

 

یافته های یک مطالعه در سال 2015 که در مجله پزشکی جنسی منتشر شده است نشان می دهد 95? از دانشجویان دانشگاه نمونه گیری شده حداقل چهار بار در چهار هفته گذشته موهای عمومی خود را از بین برده اند. با داشتن ناحیه اصلاح شده در ناحیه عانه ، زنان به احتمال زیاد توجه خود را به ظاهر لب های خود معطوف می کنند.

 

2) تصاویر رتوش شده از دستگاه تناسلی در شبکه های اجتماعی

"تصاویر بسیار مرتب شده و بسیار روتوش شده در شبکه های اجتماعی و رسانه های اصلی ، بسیاری از زنان و مردان را با تصور کمی از محدوده واقعی دستگاه تناسلی خارجی زنان طبیعی روبرو کرده است."

 

- شریل ایگلسیا ، دکتر

 

در حالی که برخی از سایت های رسانه های اجتماعی برهنگی را ممنوع یا دلسرد می کنند ، برخی دیگر مقررات بسیار نرم تری دارند. به طور هم زمان ، درصد فزاینده ای از عکس های دستگاه تناسلی عکس "قبل و بعد" است. جراحان پلاستیک مشتاقند نتایج لابیاپلاستی خود را به نمایش بگذارند و عمل خود را ارتقا دهند.

 

3) تمرکز فزاینده بر ورزشکاری

وی گفت: "در حالی که داشتن چین و چروک های زیاد یا چند برابر از لبهای طبیعی امری طبیعی و طبیعی است ، برخی از خانم ها می توانند نسبت به اینکه لب هایشان از طریق لباس زیر شلوار یا لباس شنا به بیرون نگاه می کند ، خودآگاه باشند. زنان ممکن است هنگام پوشیدن شلوار یوگا ، هنگام رابطه جنسی یا نشستن روی صندلی دوچرخه احساس ناراحتی جسمی کنند. "

 

- کارن هورتون ، دکتر ، FACS ، FRCSC

 

سال 2016 میزبان افزایش 39 درصدی لابیاپلاستی بود. برخی از متخصصان لابیاپلاستی دلیل این افزایش در رویه ها را مشغولیت با کلاس های چرخش ، ورزش و ساخت "واژن طراح" می دانند. سایر جراحان لابیاپلاستی به شباهت های جمعیت شناختی موجود در بیماران اشاره می کنند. اکثر زنان متقاضی FGCS از نظر جسمی فعال هستند و از لحاظ ظاهری بسیار نگران هستند.

 

4) دیدگاه تحریف شده دستگاه تناسلی "طبیعی"

"هر زن متفاوت است ، و تنوع زیادی در موارد طبیعی وجود دارد. ممکن است یک زن بگوید "لبهای من بیش از حد بزرگ است" ، اما تغییرات طبیعی دارد ، بنابراین سوال این است که چرا آنها را آزار می دهد؟ "

 

- جفری S. پالمر ، MD ، FACS ، FAAP ، مدیر موسسه اورولوژی زیبایی

 

تصویر بد بدن اغلب در تصمیم گیری یک زن برای جستجوی FGCS نقش اساسی دارد. بسیاری از زنان ممکن است تصور نکنند که دستگاه تناسلی "طبیعی" چیست. برخی ممکن است احساس کنند امتداد یا بیرون زدگی لبهای لب آنها غیر طبیعی است. متخصصان پزشکی معمولاً فقط در صورتی جراحی را توصیه می کنند که لگن بزرگ شده در زندگی روزمره اختلال ایجاد کند یا در هنگام رابطه جنسی مشکلی ایجاد کند.

 

ملاحظات نهایی

آماری که در بالا به آنها اشاره شد ، تصویری شگفت آور از محبوبیت روزافزون جراحی زیبایی واژن ارائه می دهد. شاید حتی چشم بازتر احتمال وجود زنانی باشد که درخواست FGCS کرده اند اما با توجه به ماهیت روش ، تصمیم می گیرند که آن را در یک نظرسنجی تأیید نکنند. با توجه به این احتمال ، FGCS حتی ممکن است محبوبیت بیشتری نسبت به مطالعات داشته باشد.

 

 

با توجه به افزایش محبوبیت FGCS ، ارائه دهندگان مراقبت های اولیه ، متخصصین زنان و جراحان پلاستیک باید آماده پاسخگویی به س questionsالات مربوط به جوان سازی واژن باشند. آنها باید دانش کافی در مورد FGCS داشته باشند و مایل به بحث در مورد مزایا و خطرات آن باشند. ما از شما دعوت می کنیم با ما تماس بگیرید تا بدانید که چگونه دستگاه های پزشکی یکبار مصرف ما می توانند به تقویت نتایج مثبت جراحی در بیماران مراجعه کننده به FGCS کمک کنند. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم!